Facturen & betalen

Je krijgt van ons iedere maand een factuur. Soms roept het bekijken van een nieuwe factuur vragen op. Hier vind je alles over je factuur, betaalmogelijkheden en het incassotraject.

Bekijk je facturen van de afgelopen 18 maanden in Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app:

Uitleg over je factuur

Soms wil je extra uitleg over je factuur. Als je net klant bent geworden of je abonnement hebt veranderd, kan een factuur anders zijn dan je verwacht.

Uitleg over je factuur

Betalen van je factuur

Het grootste deel van onze klanten kiest voor automatische incasso. Is de incasso niet gelukt en wil je de factuur op een ander manier betalen?

Bekijk alle betaalmogelijkheden

Betaalachterstand

Het kan wel eens voorkomen dat je een rekening niet op tijd hebt betaald. Maar bij een langdurige betalingsachterstand, loop je wel het risico dat je wordt afgesloten.

Wat nu?

Alle Ziggo service op zak

Met de Mijn Ziggo app op je mobiel