Apparatuur terugsturen

Bij je abonnement van Ziggo ontvang je vaak van ons een apparaat in bruikleen. Dit betekent dat je dit apparaat moet terugsturen als je je abonnement opzegt. Zo niet, dan betaal je voor het apparaat.

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Welke apparaten ontvangen we graag terug?

Je krijgt een brief of e-mail waarin staat welke apparatuur, die je van ons in bruikleen hebt, we graag terug ontvangen. Als je dit niet doet, brengen we hiervoor kosten in rekening. Verouderde apparaten hoef je niet terug te sturen. 

Mediabox Next

Mediabox Next

Mediabox XL

Mediabox XL

* als je deze in bruikleen hebt

Connectbox

Connectbox

Connectbox Giga

Connectbox Giga

Hitron modem

Hitron

Wifibooster via een internetkabel (wit)

Wifibooster via een internetkabel (wit)*

TP-Link Deco M4

TP-Link Deco M4*

Technicolor 7210

SmartWifi pod*

Technicolor 7210

Technicolor 7210

* als je voor bruikleen hebt gekozen

SmardTV CI+ Module

SmardTV

@Smit CI+ Module

@Smit

Quantis CI+ Module

Quantis

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.

Wanneer stuur je de apparatuur terug?

We ontvangen graag de apparatuur terug binnen 14 dagen nadat jouw wijziging, verhuizing of opzegging is ingegaan. Heb je internet met eventueel telefonie opgezegd via de overstapservice? Dan start de 14 dagen retourtermijn zodra de overstap en/of nummerovername volledig is afgerond.

Overgebleven apparatuur

Apparaten die je niet meer gaat gebruiken en die je niet hoeft terug te sturen kun je naar de milieustraat brengen of elektronica inleverpunt (kijk hiervoor op wecycle.nl).

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo