De monteur

Onze monteurs komen graag bij je langs. Of het nu is om je nieuwe producten te installeren of om te helpen bij storingen. En hulp nodig met andere Ziggo producten en diensten? Geen probleem!

Onze monteurs houden zich aan de RIVM-richtlijnen en rekenen er op dat jij dat ook doet. Voor je eigen veiligheid, onze monteurs, en die van de volgende klant. 

Kies de juiste monteur en maak een afspraak

Met de keuzehulp kies je welke monteur jij nodig hebt. Je krijgt informatie over wat de monteur wel en niet doet en wat de kosten zijn. Daarna kun je meteen een afspraak maken.

Belangrijk: Verzet de afspraak als dit vanwege Corona nodig is. Ook bij verkoudheid, keelpijn, hoesten en koorts.

Handig:

 Monteurs schudden geen handen bij binnenkomst

  Monteurs wassen en desinfecteren regelmatig hun handen

  Zorg voor voldoende frisse lucht

Afspraak wijzigen of annuleren

Heb je een afspraak gemaakt maar komt er toch iets tussen? Verzet dan je afspraak via Mijn Ziggo of bel de klantenservice. Doe dit zo snel mogelijk.

Ben je niet thuis als de monteur komt?
Dan berekenen we € 35 voorrijkosten. Dit bedrag komt op je maandelijkse factuur van Ziggo. 

Je hebt een afspraak gemaakt. En nu?

Het is handig als je een aantal dingen hebt voorbereid, zodat de monteur sneller aan de slag kan:

  • Zorg voor voldoende werkruimte rondom de kabelaansluiting. Je vindt de aansluiting meestal in de meterkast van je woning.
  • De monteur heeft een stopcontact nodig binnen een straal van 1,5 meter van het punt waar de kabel je woning binnenkomt. Is deze niet aanwezig? Zorg er dan voor dat je een lang genoeg verlengsnoer in huis hebt.

Zodra de monteur naar je onderweg is, ontvang je een sms! Zo ben je helemaal op de hoogte en klaar voor het bezoek.

Online stappenplannen

Zelf oplossen?

Je kunt het probleem vaak zelf oplossen, met een klein beetje hulp.

Online stappenplannen
Stel je televisie opnieuw in

Opnieuw instellen

Werkt je digitale ontvanger niet meer zoals je gewend bent?

Stel je televisie opnieuw in
 Onze service

Klantenservice

Hulp nodig? Dan zijn we er. Online, telefonisch en bij je in huis.

Onze service