Kies de juiste monteur en maak een afspraak
Met de keuzehulp kies je welke monteur jij nodig hebt. Je krijgt informatie over wat de monteur wel en niet doet en wat de kosten zijn. Daarna kun je meteen een afspraak maken.
Belangrijk: Verzet de afspraak als dit vanwege Corona nodig is. Ook bij verkoudheid, keelpijn, hoesten en koorts.
Handig:
Monteurs schudden geen handen bij binnenkomst
Monteurs wassen en desinfecteren regelmatig hun handen
Zorg voor voldoende frisse lucht
Afspraak wijzigen of annuleren
Heb je een afspraak gemaakt maar komt er toch iets tussen? Verzet dan je afspraak via Mijn Ziggo of bel de klantenservice. Doe dit zo snel mogelijk.
Ben je niet thuis als de monteur komt?
Dan berekenen we € 35 voorrijkosten. Dit bedrag komt op je maandelijkse factuur van Ziggo.
Je hebt een afspraak gemaakt. En nu?
Het is handig als je een aantal dingen hebt voorbereid, zodat de monteur sneller aan de slag kan:
- Zorg voor voldoende werkruimte rondom de kabelaansluiting. Je vindt de aansluiting meestal in de meterkast van je woning.
- De monteur heeft een stopcontact nodig binnen een straal van 1,5 meter van het punt waar de kabel je woning binnenkomt. Is deze niet aanwezig? Zorg er dan voor dat je een lang genoeg verlengsnoer in huis hebt.
Zodra de monteur naar je onderweg is, ontvang je een sms! Zo ben je helemaal op de hoogte en klaar voor het bezoek.

Zelf oplossen?
Je kunt het probleem vaak zelf oplossen, met een klein beetje hulp.

Opnieuw instellen
Werkt je digitale ontvanger niet meer zoals je gewend bent?