Foutcodes digitale televisie

Als de mediabox tegen een probleem aanloopt,  zie je een foutcode op je tv. Natuurlijk helpen we je bij het oplossen van deze foutcode. Zo kijk je in een oogwenk weer digitale en interactieve televisie.

Zoek je foutcode op

Sorry, deze foutcode herkennen we niet. Heb je de code ingevuld die de mediabox of televisie aangeeft?

Op de Ziggo Community? staat ook veel informatie over foutcodes. Heb je daar al gekeken?

Veelgestelde vragen

Heb je geen goed beeld op je televisie? Of zie je alleen maar blokken of strepen? We helpen je graag, zodat je snel weer verder kijkt.

Zie je op NPO 1, 2 of 3 deze tekst: 'Deze zender in verouderde SD kwaliteit gaat op 7 december uit. De zender is voor alle Ziggo klanten nu ook beschikbaar in HD kwaliteit. Bij vragen over uw instellingen, bel Ziggo op 0900-1884'.

Soms laat een CI+ tv deze melding ook zien. Dit los je op door de zenders opnieuw te zoeken.

Heb je een mediabox of digitale ontvanger van 10 jaar of ouder? Bekijk de alternatieven of neem contact op. Dan vinden we samen een oplossing die bij jouw wensen past.

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo