Abonnement opzeggen
Jammer dat je overweegt om je abonnement bij Ziggo op te zeggen. Natuurlijk helpen we je graag verder. Kijk hieronder wat voor jou de beste oplossing is.

Waarom wil je opzeggen?
Abonnement wijzigen bij verhuizen of samenwonen
Wil je jouw abonnement wijzigen omdat je gaat verhuizen of samenwonen? We helpen je graag verder, zodat je nooit zonder internet en televisie zit.
Bel ons, dat werkt het snelste
Wil je jouw abonnement opzeggen omdat je gaat verhuizen of samenwonen? Dan raden we je aan om ons te bellen, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Opzeggen bij overlijden
Wil je opzeggen voor een familielid of bekende die is overleden? Laat het ons weten. We beëindigen dan het abonnement of zetten het over op een andere naam.
We helpen je graag verder
Je regelt een opzegging bij overlijden het snelst online. Natuurlijk kun je ons ook altijd bellen als je er niet uitkomt, we helpen je graag.
Contract overnemen
Heb je een contract bij Ziggo en wil je het op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk in het geval van een scheiding of overlijden.
We helpen je graag verder
Je regelt een contractovername het snelst online. Natuurlijk kun je ons ook altijd bellen als je er niet uitkomt, we helpen je graag.
Waarom wil je opzeggen?
Internet of wifi werkt niet goed
Wat vervelend dat je problemen ervaart met je internet of wifi. Natuurlijk helpen we je graag verder. Bekijk hoe je kunt opzeggen of vind een oplossing voor jouw internet- of wifiproblemen.
Bel ons, dat werkt het snelste
Jammer dat je overweegt om op te zeggen bij Ziggo. We raden je aan om ons te bellen, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Abonnement wijzigen bij verhuizen of samenwonen
Wil je jouw abonnement wijzigen omdat je gaat verhuizen of samenwonen? We helpen je graag verder, zodat je nooit zonder internet en televisie zit.
Bel ons, dat werkt het snelste
Wil je jouw abonnement opzeggen omdat je gaat verhuizen of samenwonen? Dan raden we je aan om ons te bellen, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Opzeggen bij overlijden
Wil je opzeggen voor een familielid of bekende die is overleden? Laat het ons weten. We beëindigen dan het abonnement of zetten het over op een andere naam.
We helpen je graag verder
Je regelt een opzegging bij overlijden het snelst online. Natuurlijk kun je ons ook altijd bellen als je er niet uitkomt, we helpen je graag.
Niet helemaal tevreden met onze service
Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Natuurlijk helpen we je graag verder. Bekijk hoe je kunt opzeggen of bekijk of we je nog ergens mee kunnen helpen.
Bel ons, dat werkt het snelste
Jammer dat je overweegt om op te zeggen bij Ziggo. We raden je aan om ons te bellen, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Kosten abonnement
Wil je jouw abonnement wijzigen of opzeggen omdat je de kosten te hoog vindt? We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.
Bel ons, dat werkt het snelste
Jammer dat je overweegt om op te zeggen bij Ziggo. We raden je aan om ons te bellen, dan kijken we samen hoe je kosten kunt besparen op je abonnement.
Contract overnemen
Heb je een contract bij Ziggo en wil je het op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk in het geval van een scheiding of overlijden.
We helpen je graag verder
Je regelt een contractovername het snelst online. Natuurlijk kun je ons ook altijd bellen als je er niet uitkomt, we helpen je graag.
Wat ga je missen als je gaat?
Bij Ziggo kijk je gratis naar de spannendste sportwedstrijden, kijk je altijd en overal tv wanneer jij dat wilt met Ziggo GO én krijg je volop voordelen wanneer je Vodafone met Ziggo combineert. Dat wil je toch niet missen?
Abonnement wijzigen
Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen zoals bijvoorbeeld een tv-pakket of Volop Bellen? Dan regel je dat eenvoudig in Mijn Ziggo.
Veelgestelde vragen
Je opzegtermijn hangt af van je abonnementsvorm. Meestal is dit een maand.
Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. Natuurlijk kun je ook online opzeggen via het online opzegformulier.
We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.
Wil je opzeggen, maar is je contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice.
Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.
We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.
Als je je abonnement opzegt ontvang je een brief of e-mail met de apparatuur die we graag terug willen. Dit zijn alleen de apparaten die je bij ons in bruikleen hebt. Wil je precies weten hoe het zit? Lees dan meer over het terugsturen van apparaten.
Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.
Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.
Wil je opzeggen voor een familielid of bekende, die naar een zorginstelling verhuist? Natuurlijk kan dat. De snelste manier: bel ons op 1200 (gratis met Ziggo telefoonaansluiting) of 0900 - 1884 (normaal tarief). Natuurlijk kan je dit ook op een andere manier aan ons doorgeven: online met het opzegformulier of per post. Dan hebben we het volgende nodig om je opzegging te verwerken:
- je naam, adres, postcode en woonplaats
- je telefoonnummer (mobiel of vast)
- je klantnummer en IBAN rekeningnummer
- je geboortedatum
- wat je wil opzeggen en per wanneer
- de reden van opzegging
Na het opzeggen van je abonnement, krijg je een eindfactuur. Op deze laatste factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten. Heb je Bellen van Ziggo? Dan staan op je laatste factuur de gesprekskosten van de periode vóór de opzegdatum. Omdat je gesprekskosten altijd achteraf in rekening worden gebracht, zijn deze kosten dan pas zichtbaar en niet direct bij opzegging.
Als je gebruikmaakt van de overstapservice hoef je niets te doen, je nieuwe provider zegt je Ziggo-abonnement bij ons op. Je diensten worden pas afgesloten als je nieuwe provider ons laat weten dat je nieuwe abonnement werkt.
Heb je een vraag over het overstapproces, of wil je advies? Bel dan gratis 0800 0250229, we staan voor je klaar. Meer informatie over het overstapproces en welke providers deelnemen vind je op de website van de overstapservice.
Nadat je de bevestigingsbrief van Ziggo hebt gekregen, heb je 14 kalenderdagen bedenktijd. Dit is wettelijk bepaald. Binnen deze periode kun je zonder kosten afzien van de bestelling en hem terugdraaien.
Annuleren is het snelst geregeld als je belt: 088 12 12 808 (normaal tarief). Maar je kan natuurlijk ook online annuleren met het modelformulier voor herroeping (annuleringsformulier). Vul het formulier in en stuur het naar ons op.
Je kan Ziggo op verschillende manieren opzeggen:
- Bellen werkt het snelste, dan word je direct geholpen. Bel 0900-1884 (lokaal tarief) of 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.
- Daarnaast kan je ook opzeggen via het opzegformulier. Je kan het formulier direct online versturen of uitprinten en opsturen.
Zakelijk
Natuurlijk kan je ook je zakelijke abonnement opzeggen. Dat doe je hier: zakelijk opzeggen.
Vodafone
Wat jammer dat je erover nadenkt om je Vodafone abonnement op te zeggen. Meer informatie vind je hier: Vodafone abonnement opzeggen.
Hollandsnieuwe
Wil je je hollandsnieuwe-abonnement opzeggen? Meer informatie vind je hier: hollandsnieuwe abonnement opzeggen.
Zoek je iets anders?
Wil je graag je abonnement wijzigen, bekijken waar een storing is of heb je problemen met de installatie van bepaalde producten? We helpen je graag een handje met het vinden van de juiste oplossing.